توضیحات تکمیلی سیستم جام بالکن

سیستم جام بالکن

Balcony Glazing System

سیستم شیشه ریلی تاشو ( جام بالکن ) از سیستم های نوین شیشه ای است. این سیستم به صورت افقی باز و بسته می شود که در فضاهای محدود و کوچک بسیار کاربردی است. سیستم شیشه ریلی تاشو به منظور ایجاد نمای شیشه‌ای شفاف، ایمن و… نصب می‌شود و امکان دیدن چشم‌انداز و مناظر خارجی را فراهم می‌کند. سیستم شیشه ریلی نقش بی ‌بدیلی را در بهینه‌ سازی مصرف انرژی، جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات، نفوذ باد، باران، برف، گرد و خاک و به صورت کلی آلودگی‌ها ایفا می کند و امکانات معماری و فنی غیر قابل تصوری را برای حفاظت از سقوط ایجاد می کند.این سیستم شامل ملزوماتی مانند پروفیل های آلومینیومی، شیشه سکوریت و اتصالات مخصوصی می باشد که با حرکت شیشه بر روی ریل های آلومینیومی کار می کند و تمام شیشه ها در یک سمت بالکن جمع می شوند. با نصب سیستم شیشه ریلی تاشو محدودیت های استفاده از بالکن یا تراس از بین می رود. هرچند با کاربرد های خلاقانه میتوان در فضاهایی مانند استخر، آلاچیق و… نیز از آن بهره برد. تمام اجزای به کار گرفته شده توسط شرکت آلتین گلس جهت ساخت و اجرای شیشه ریلی تاشو بالکنی از مطرح ترین و با کیفیت ترین برند های خارجی، با ضمانت و گارانتی می باشند.

تولید، طراحی و اجرای انواع سازه های شیشه سکوریت

مزایا در یک نگاه

محافظت در مقابل شرایط بد آب و هوایی

از سیستم خود حتی در باد و باران لذت ببرید

عایق صدا

محافظت در برابر صداهای مزاحم

افزایش فضای ملک

فضای بیشتر و استفاده از فضاهای غیر قابل استفاده

افزایش ارزش ملک

زیبایی و جذابیت بیشتر، ارزش ملک بیشتر

با تغییر سبک زندگی آپارتمان نشینی، بالکن و تراس جایگزین حیاط ها شده اند. بنا به دلایل مختلف بالاخص، افزایش اهمیت بهداشت و فضای عمدتاً کوچک، جام بالکن ایده هوشمندانه ای برای طراحی واجرا می باشد.

سیستم شیشه ریلی تاشو با هدف پوشش دادن مزایای ذاتی بالکن و رفع معایب آن طراحی شده است.
در صورت باز بودن سیستم شما تمامی مزایای بالکن، از جمله هوای تازه، ارتباط با فضای بیرونی، ….. خواهید داشت.
با این حال عملکرد سیستم زمانی مشهود می شود که در حالت بسته قرار گیرد، در این حالت باعث افزایش آسایش، بهداشت، امنیت خواهد شد.

از کاربرد سیستم شیشه ریلی تاشو می‌توان به استفاده در تراس‌های خانه‌های ویلایی و آپارتمانی، نمای پنت هاوس، فضای خارجی (دیوار و سقف) گلخانه‌ها، سالن کنفرانس، استخر، ویترین فروشگاه‌ها، مراکز خرید، سالن‌های ورزشی، فرهنگی و… استفاده نمود.

  • افزایش فضای زندگی : جام بالکن، فضای تراس منزل شما را به محلی زیبا و کاربردی بدل می کند.

  • بهبود بهداشت محیطی : جام بالکن با جلوگیری از ورود هر گونه پرنده و جانور،همچنین مقاومت بسیار بالا در قبال ورود گرد و غبار، باعث بهبود چشمگیر بهداشت تراس و بالکن می گردد.

  • منظره‌ای زیبا : با نصب جام بالکن از منظره‌های طبیعی یا شهری اطراف خود لذت ببرید. این منظره می‌تواند دریا، کوهستان، باغ یا حتی شهر را شامل شود.

  • افزایش نور طبیعی : جام بالکن نور طبیعی را به داخل فضای داخلی منزل یا ساختمان شما می آورد. شیشه ریلی تاشو،فضای داخلی را روشن‌تر و مهیج‌تر می کند و احساس طبیعی‌تری را به شما القا می کند.

  • حفاظت و امنیت : جام بالکن به عنوان یک حفاظ اضافی برای منزل شما عمل می کند. این سیستم از ورود ناخواسته افراد یا حیوانات به فضای بالکن جلوگیری می کند و امنیت شما را افزایش می دهد.

هم اکنون سفارش دهید!

در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید

  • تماس با کارشناس فروش :

    021-55250074