توضیحات تکمیلی سیستم اسلایدینگ

سیستم اسلایدینگ

Glass Sliding System

سیستم اسلایدینگ شیشه ای از بروزترین راهکارهای جایگزین درب های شیشه ای می باشد که معمولاً در فضاهایی که نیاز به دسترسی آسان با بیشترین مسیر عبور به فضای بیرون دارند، استفاده می‌شود که به صورت افقی برای باز و بسته شدن کشویی می شوند. این سیستم دارای یک بخش شیشه‌ای است که به آرامی و صاف حرکت می‌کند. شیشه‌های این سیستم ها معمولاً از جنس شیشه لمینته شده با ضخامت بالا ساخته می‌شوند که قابلیت ایمنی بالایی را دارند. این سیستم‌ها معمولاً در ساختمان‌های مسکونی و تجاری استفاده می‌شوند تا در عین به حداکثر رساندن نور و مناظر طبیعی، ظاهری مدرن و شیک ارائه دهند. سیستم های اسلایدینگ شیشه ای را می توان برای راحتی و سهولت، به صورت دستی یا با مکانیزم های موتوری طراحی و نصب کرد. آنها در طرح های مختلف، مانند بدون قاب یا قاب موجود هستند و می توانند برای اندازه ها و پیکربندی های مختلف سفارشی شوند. این سیستم شامل قاب‌های آلومینیومی است که شیشه‌ها درون آن‌ها قرار می‌گیرند و با استفاده از مکانیزم ریل های کم ارتفاع، شیشه‌ های سکوریت به صورت افقی قابل حرکت هستند. شیشه مورد استفاده سیستم اسلایدینگ شیشه سکوریت ۱۰ میلیمتر می باشد. حرکت شیشه ها در یک محور افقی است و مانعی برای ورود و خروج ندارد و تمام فضای مورد نظر قابل استفاده می باشد. یراق آلات و پروفیل های مورد استفاده سیستم اسلایدینگ شیشه ای به گونه ای است که محدودیتی در ابعاد ساخت ندارند و در حالت عادی تا ارتفاع سه متر قابل اجرا هستند. سسیستم اسلایدینگ شیشه ای مزایای متعددی را از نظر بهینه سازی فضا، حفظ حریم خصوصی، ایمنی، کاهش نویز، زیبایی شناسی و حفاظت از هوا ارائه می دهد. نکته قابل توجهی که وجود دارد، با فعال گردیدن قفل سیستم درب اسلایدینگ شیشه ای تحت هیچ شرایطی درب ها باز نمیگردد و شکستن شیشه 10 میلیمتر سکوریت خصوصا اگر در داخل فریم آلومینیوم باشد، تا حدي غیر ممکن است. تمام اجزای به کار گرفته شده توسط شرکت آلتین گلس جهت ساخت و اجرای سیستم اسلایدینگ از مطرح ترین و با کیفیت ترین برند های خارجی، با ضمانت و گارانتی می باشند.

توضیحات تکمیلی سیستم اسلایدینگ

مزایا در یک نگاه

محافظت در مقابل شرایط بد آب و هوایی

از سیستم خود حتی در باد و باران لذت ببرید

عایق صدا

محافظت در برابر صداهای مزاحم

افزایش فضای ملک

فضای بیشتر و استفاده از فضاهای غیر قابل استفاده

افزایش ارزش ملک

زیبایی و جذابیت بیشتر، ارزش ملک بیشتر

  • طراحی زیبا : سیستم اسلایدینگ شیشه ای ظاهری زیبا و مدرن دارد که در طراحی داخلی و خارجی نقش موثری دارد.

  • نورپذیری : با استفاده از شیشه در سیستم اسلایدینگ، نور طبیعی به طور مستقیم وارد فضا می‌شود و فضای روشن و پرنوری ایجاد می‌شود.

  • دسترسی آسان : باز و بسته کردن سیستم اسلایدینگ شیشه ای بسیار آسان است.

  • صرفه جوئی در فضا : سیستم اسلایدینگ شیشه ای به دلیل عدم نیاز به فضا برای باز شدن درب، صرفه جوئی در فضا را ممکن می کند.

  • عایق حرارتی و صوتی : با استفاده از شیشه با کیفیت ، سیستم اسلایدینگ شیشه ای ، عایق حرارتی و صوتی مناسبی را فراهم می کند.

  • استقامت در برابر آب و هوا : سیستم اسلایدینگ شیشه ای ، مقاوم در برابر نفوذ آب است و از نشتی و نفوذ هوا جلوگیری می‌کند.

  • امکان استفاده در فضاهای بزرگ : یک راه حل مناسب برای استفاده در اتاق های بزرگ با مشاهده منظره زیبا می باشد.

هم اکنون سفارش دهید!

در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید

  • تماس با کارشناس فروش :

    021-55250074