توضیحات تکمیلی سیستم آویز تجاری

سیستم آویز تجاری

top Hunging Sliding

سیستم شیشه ای آویز تجاری: سیستم شیشه‌ای آویز تجاری ، جدیدترین راهکار شیشه است که برای استفاده در محیط‌های تجاری و بالاخص نمایشگاه ها طراحی شده است. این سیستم، شامل شیشه‌ سکوریت مقاوم و ایمن، قاب‌ها و ریل های آلومینیومی و اتصالات مرتبط است. آویز شیشه ای تجاری معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت و کیفیت بالا، عایق حرارتی و ایمن است؛ ساختار یکپارچه و طراحی منحصر به فرد سیستم، موجب ایجاد منظره ای یکدست، چشم نواز و همینطور بیشترین فضای ورودی شده و سیستم را به بهترین گزینه جهت درب ورودی نمایشگاه ها و مصارف مشابه تبدیل نموده است.

توضیحات تکمیلی سیستم آویز تجاری

مزایا در یک نگاه

محافظت در مقابل شرایط بد آب و هوایی

از سیستم خود حتی در باد و باران لذت ببرید

عایق صدا

محافظت در برابر صداهای مزاحم

افزایش فضای ملک

فضای بیشتر و استفاده از فضاهای غیر قابل استفاده

افزایش ارزش ملک

زیبایی و جذابیت بیشتر، ارزش ملک بیشتر

  • نورپذیری : سیستم شیشه ای آویز تجاری به دلیل شفافیت خود، نور طبیعی را به داخل فضاهای تجاری منتقل می کند. این امر باعث ایجاد یک محیط روشن و دلپذیر برای کارمندان و کارکنان می شود.

  • عایق حرارتی و صوتی : این ویژگی ها باعث کاهش انتقال حرارت و صدا از خارج به داخل فضاهای تجاری می‌شوند. در نتیجه به صرفه جویی انرژی و ایجاد یک محیط آرام و آرامش‌بخش کمک می‌کند.

  • ایمنی و امنیت : سیستم شیشه ای آویز تجاری از شیشه های ایمن و مقاوم طراحی شده است. این ویژگی باعث افزایش ایمنی فضاهای تجاری در برابر حوادث ناخوشایند می شود.

  • قابلیت تنوع و سفارشی‌سازی : به معنای این است که می‌توانید آن را با توجه به سلیقه‌های خاص خود طراحی و اجرا کنید.

هم اکنون سفارش دهید!

در صورت نیاز با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید

  • تماس با کارشناس فروش :

    021-55250074